很早以前就想翻這首了

但因為太簡單(?)所以拖到現在

本來想翻新歌一看又有人翻了我好沮喪rrr果然英文歌就是難搶

這次也是曲風輕快的悲情歌希望大家喜歡~

 

I guess it's time to move on 

我想是時候向前走了

To the next best thing 

前往下一個美好
Channel all of what went wrong 

調適過去犯過的錯
In the coming spring

等待下個春天 
In the coming spring

下個春天 

(副歌)

So pick up your things I'll give you one more thing to think about

收拾好你的行李,我再告訴你一件事
Leave me empty with arms wide open and I don't know how

你張開雙手把我掏空,不知怎麼地
You wasted my love

你浪費了我的愛
Wasted my love

浪費了我的愛
You wasted my love

你浪費了我的愛
Yeah go on and leave I’m making this a new beginning and

你就走吧,這會是我全新的開始 
Someday you’ll be walking all alone and thinking how 

有一天你會剩下自己一人然後想到
You wasted my love

你是怎麼浪費我的愛的
Wasted my love

浪費我的愛
You wasted my love

你浪費了我的愛

Well I guess its time to move on 

好吧,我想是時候向前走了
And let the love back in 

讓愛回來吧
And let the love back in

讓愛回來吧 
I’d never ask you to stay

我永遠不會要你留下 
But I never felt a deeper craving

但我從來不曾這麼深切渴望 
We agreed we would be in separate beds

我們都同意以後將保持距離 
But to you I guess separate meant

但對你而言我想,保持距離 
With someone else 

是跟別人在一起吧

(副歌)※

 

(重複x2)
So get up get up and stray 

醒來去流浪吧
Take apart and throw away

撕裂和捨去
All the models that we painted

所有我們一起畫的藍圖
All the love that we traded

所有我們交換過的愛 
 

(副歌x2)
 

Yeah go on and leave I’m making this a new beginning and

你就走吧,這會是我全新的開始 
Someday you’ll be walking all alone and thinking how 

有一天你會剩下自己一人然後想到
You wasted my love

你是怎麼浪費我的愛的
Wasted my love

浪費我的愛
You wasted my love

你浪費了我的愛

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞 翻譯 西洋
    全站熱搜
    創作者介紹

    泥棒犬 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()